Kalendarz trójdzielny w roli upominku dla klienta

admin

Kalendarze stosujemy w domach, biurach a także miejscach pracy. Podręczne zabieramy na każdym kroku ze sobą. Ułatwiają nam kontrolę upływającego czasu oraz organizację zajęć.

Dzięki kalendarzom nie zapominamy o wizycie u dentysty, o urodzinach babci i rocznicach. Dają nam poczucie panowania nad w pewnych sytuacjach, co jest najistotniejsze na co dzień. Natomiast kalendarze oprócz tej podstawowej funkcji sprawdzają się również w roli gadżetu reklamowego.
Kalendarze reklamowe
Gadżet reklamowy powinien być głównie wartościowy. To właśnie efektywność powoduje, że pełni własną marketingową rolę, czyli promuje firmę, utrwala jej wizerunek oraz wywołuje pozytywne reakcje tak istotne dla budowy dobrych relacji biznesowych z klientem. Odróżnia się różnorakie rodzaje kalendarzy i wszystkie mogą pełnić rolę gadżetu promocyjnego, który reklamuje naszą firmę między innymi kalendarze książkowe z okładką oznakowaną naszym logo czy kalendarze trójdzielne z zdjęciami obrazującymi działania naszego biznesu.
Kalendarze trójdzielne bardzo dobrze realizują cel marketingowy. Przede wszystkim charakteryzują się wysoką użytecznością. Kalendarz trójdzielny składa się z kilku elementów funkcjonalnych. Są to główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy, kalendarium a także dolna część, czyli stopka. Kalendarium składa się z trzech części: miesiąca aktualnego, poprzedniego i następnego. Takie rozwiązanie sprawia, że kartki z miesiącami gwarantują dużo miejsca na wprowadzanie notatek. Najczęściej stosowana jest również przezroczysta nakładka do przesuwania ramki służącej do oznaczania konkretnego dnia. W stopce umieszcza się dane kontaktowe firmy, co powoduje, że klient bez najmniejszego problemu może się z nami w każdej sytuacji skontaktować. Nie musimy poszukiwać naszej wizytówki ani naszej strony internetowej.
Najważniejsza z marketingowego punktu widzenia jest część górna przeznaczona na nadruk. Jest to spora powierzchnia, które daje duże możliwości reklamowe. Właśnie dlatego kalendarz trójdzielny dla firm stanowi tak skuteczne narzędzie promocji. Schemat graficzny kalendarza jest przygotowywany indywidualnie, tak by spełnić oczekiwania i wytyczne klienta, niemniej jednak standardowo umieszcza się tam logo oraz dodatkowe treści reklamowe nawiązujące do działalności firmy.
Sprawdź tutaj: kalendarz trójdzielny dla firm.