Pozycjonowanie stron – usługa dla firm

admin

Po nitce do kłębka

Jest różnica w gronie promowaniem niedużych i dużych firm. Mniejsze, prywatne strony www mogą ograniczyć się do kampanii w mediach społecznościowych i najprawdopodobniej jedynie dzięki temu osiągną sukces. Bardzo duże strony dużych marek powinny postawić już jednak na bardziej rozbudowane kampanie, obejmujące nie tylko media społecznościowe, ale również naturalne wyniki wyszukiwania w Google, kampanie sponsorowane i inne kanały marketingowe.

Pozycjonowanie na lokalne frazy
Obecnie pozycjonowanie stron mocno wiąże się z popularnością urządzeń mobilnych. Z tego samego powodu duże firmy powinny pozycjonować się na słowa kluczowe lokalne. Dość zresztą powiedzieć, że Google coraz bardziej indywidualizuje wyniki właśnie pod kątem lokalnego namierzania urządzeń mobilnych. Takie lokalne SEO można uzupełnić:

Wprowadzeniem sposobności recenzowania naszych usług;
Dodaniem swojej lokalizacji do Google Maps;
Budowaniem wizerunku marki związanej z daną okolicą w media społecznościowe.

Wizerunek eksperta
Duże firmy mają zazwyczaj dużą konkurencję, dlatego – w ich przypadku – rozpowszechnianie strony w sieci powinno wiązać się z kreowaniem eksperckiego wizerunku. Całkiem prawdopodobne, że bowiem sklepów w danej branży jest bardzo dużo, niemniej jednak ekspertów z całkowitą czyli stu procentową pewnością niedużo – a to właśnie tych ostatnich poszukuje przeciętny użytkownik. W ten sposób produkujemy nić zaufania, relację: mistrz-uczeń, słowem: w ten sposób zwiększymy prawdopodobieństwo pozyskania stałego klienta. Tu również najistotniejsze jest, by nie popełnić błędu wizerunkowego, tj. aby nie przedstawiać informacji, na których się nie kojarzymy. Nie gorzej sprawdzić coś dwa razy lub ogólnie rzecz ujmując wstrzymać się z wygłoszeniem jakiejś tezy, niż zostać publicznie ośmieszonym jako osoba niekompetentna – to bowiem na pewno nie pomoże nam w kreowaniu owego wizerunku (a straty z tego powstałe będziemy musieli rzeczywiście długo odrabiać).
Zaangażowanie użytkownika
Kiedyś priorytetem było linkowanie, dziś jednak jest to zaangażowanie użytkownika. Z punktu widzenia Google wartościową jest ta strona, na której użytkownicy komentują, którą oglądają, na której spędzają czas. Aby tak jednakże było, użytkownik musi posiadać co robić na naszej stronie. Zadbajmy zatem o interesują treść, jakieś poradniki, forum, konkursy i wszystko to, co zatrzyma poszczególne osoby na dłużej.
Jak zatem widzimy, pozycjonowanie strony ogromnej firmy wymaga dużego zaangażowania. To także powód, dla którego warto skorzystać z usług fachowych firm pozycjonujących.
Zobacz: mocne linki.