W jaki sposób reklamować swoją stronę

admin

Działania reklamowe w sieci

Założenie strony internetowej bez żadnej promocji jest jak postawienie banera na środku pustyni-nikt oprócz nas nie wie, o jego istnieniu. Ażeby internauci trafili na twoją stronę, trzeba zadbać o marketing, profile w social media, a też bardzo wysokiej jakości treści. Zresztą wszystkie te działania wspierają się wzajemnie.

Jak wypromować stronę www przy niewielkim budżecie?
Właściciele niewielkich biznesów nie mają sporych budżetów na marketing. Daleko im do wydawani tysięcy na kampanie Google Adwords, współprace z influencerami. Natomiast nadal mogą postawić na przetestowane, więcej tanie sposoby promocji.
Darmowe sposoby reklamy witryny internetowej

Social media
Warto prowadzić fanpage na Facebooku oraz konto na Instagramie. To absolutne minimum. Na Facebooku sprawdzą się ciekawe treści, filmy, livey, z kolei na Instagramie można przedstawić swój produkt w ciekawym otoczeniu. Dzięki dobrze dobranym hashtagom i bardzo wysokiej jakości zdjęciom, możesz trafić do zupełnie nowych odbiorców. Facebook pokazuje twoje posty jedynie fanom, którzy uprzednio polubili stronę i niestety tnie zasięgi. Konta w social media pozwalają zyskać linki, które pozytywnie odbijają się na pozycjonowaniu twojej strony. Treści, którymi chętnie dzielą się internauci, wyskakują wyżej w rankingu Google.

Tworzenie treści pod kątem SEO
Kolejnym ważnym elementem strategii marketingowej jest dostarczanie na twoją stronę fachowych treści, najlepiej zoptymalizowanych pod względem SEO. Warto sprawdzić zapotrzebowanie na konkretne frazy w bezpłatnym narzędziu: planerze słów podstawowych Google i nasycić nimi tekst. W celu sprawdzenia, czy robisz to prawidłowo, możesz uruchomić specjalną wtyczkę, przykładowo. Yoast ażeby WordPress, o ile korzystasz z tego CMS-a. Wybierz dokładnie określone słowa, na które nie panuje zbyt duża konkurencja. Popularne słowa kluczowe są już oblegane przez korporacje ze dużym budżetem reklamowym. Pamiętaj o pozycjonowaniu lokalnym. W tym celu podaj adres swojej firmy. Google pokazuje odbiorcom firmy najbliżej miejsca, w którym się znajdują, wychodząc naprzeciwko ich potrzebom.
Do niedrogich, niemniej jednak nieodzownych możliwości promowania strony w sieci przy niewielkim budżecie powinno się pozycjonowanie. Dzięki ruchowi pozyskanemu z Google trafiają do nas czytelnicy zainteresowani konkretnymi usługami. O ile warto dbać o pozycjonowanie na swoją rękę, o tyle dla najlepszych efektów, warto zlecić to zadanie firmie zewnętrznej. Warto również zlecić publikację tekstów sponsorowanych małym blogerom. Nie są tak drodzy, jak influencerzy, a zaangażowani odbiorcy mogą stać się twoimi klientami.

Źródło informacji: wizytówka nap – baza firm.